Aperol Spritz glas personaliseren
Aperol Spritzglas graveren - 2 stuks
- Wij maken het cadeau precies zoals door jou ontworpen
- Gegarandeerd van de beste kwaliteit
- Geleverd in mooie cadeauverpakking met gratis cadeaukaart
Cadeauspecificaties
Aantal: 2 stuks
Merk: Royal Leerdam
Type: L'Esprit
Doorsnede: 9 cm
Hoogte: 22cm
Gewicht: 180 gram
Inhoud: 53cl
Personalisatie: naam of tekst
Personalisatiewijze: hoogwaardige lasergravure
Kleur gravure: wit, dus jouw cadeau wijkt iets af van de voorbeeldafbeelding
Extra: de glazen zijn los van elkaar te personaliseren en ook nog eens vaatwasserbestendig
Glazen met logo?
Neem voor aantallen vanaf 18 stuks contact op met onze zakelijke afdeling. Zij maken graag een persoonlijke offerte voor jou.
Proost met twee gegraveerde Aperol Spritzglazen
De ruime Aperol Spritzglazen hebben een inhoud van 53 centiliter, daar past dus wel een aardige hoeveelheid in! Het kwalitatieve glas van het merk Royal Leerdam kan gewoon in de vaatwasser: super handig. Een persoonlijke boodschap aan het glas toevoegen gaat heel erg makkelijk. Je hoeft alleen de editor te openen en de tekst toe te voegen. De boodschap, datum of naam wordt met liefde en aandacht in ons cadeau-atelier gegraveerd. Het is mogelijk om ieder glas apart te personaliseren. Met wie proost jij binnenkort?
Lijkt het je leuk om de Aperol glazen als relatiegeschenk te bestellen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling via het formulier onderaan deze pagina.
Info voor je bestelt
Personaliseren & bestellen
Wat is personaliseren en hoe werkt dit op de website?Door bij een cadeau op de ‘Personaliseer jouw cadeau’ knop te drukken start je met het maken van je cadeau. In onze cadeau editor kun je het cadeau helemaal naar wens personaliseren met jouw eigen foto en/of tekst. Als je wilt kun je ook nog kiezen voor een tof design om je unieke cadeau helemaal af te maken.
Is personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw cadeau. Wel zo duidelijk!
Hoe weet ik of mijn foto van de juiste kwaliteit is?
We willen er zeker van zijn dat je helemaal blij bent met je cadeau. Daarom is het belangrijk om foto's van hoge kwaliteit te gebruiken. Als je niet zeker bent over de kwaliteit van je foto, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur je foto mee met het cadeau dat je wilt bestellen. Zij kunnen de kwaliteit dan voor je controleren!
Welke formaten kan ik uploaden?
Je kan gebruik maken van JPG en PNG bestanden om te uploaden in onze editor. Is dit te technisch of heb je een afbeelding van een ander bestandstype die je graag zou willen gebruiken? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag zodat je alsnog jouw cadeau kunt maken!
Wat als de kleur of optie die ik wil niet beschikbaar is?
Ben je op zoek naar een specifiek cadeau of een cadeau in een bepaalde kleur, maar je ziet die niet op de website staan? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag!
Hoe voeg ik een cadeaukaartje toe? / Wat houdt het cadeaukaartje in?
Door in onze winkelmand op ‘Gratis cadeaukaartje’ te klikken kun je een leuk kaartje toevoegen bij je cadeau. Op dit kaartje kun je een persoonlijke boodschap plaatsen, zodat de ontvanger precies weet van wie de verrassing afkomstig is.
Wordt mijn cadeau ingepakt geleverd?
Momenteel hebben we (nog) geen inpakservice om jouw cadeau mooi in te pakken. Wel versturen we onze cadeaus in een feestelijke verzendverpakking. Zo is jouw cadeau klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.
Levertijd, bezorgopties en verzendkosten
Kan ik een afleverdatum kiezen?Ja, dat kan! In onze winkelmand kun je bij de meeste cadeaus precies aangeven wanneer jouw cadeau bezorgd moet worden.
Wat is de levertijd en wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
De levertijd is terug te vinden op de productpagina van het cadeau. Je kunt erop vertrouwen dat het cadeau netjes op deze dag wordt geleverd door onze vervoerder.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit een normale snelle levering, of een express levering. Per cadeau worden de mogelijke leveropties weergegeven op de artikelpagina. Het cadeau dat je wilt bestellen wordt verstuurd als pakketpost of als brievenbuspakje. Wil je weten of je een pakketje of brievenbus stuk mag verwachten, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?Wij bieden de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Paypal, creditcard, op factuur via Klarna en Afterpay of handmatige overboeking. Houd bij handmatige overboeking wel rekening met 3 dagen extra levertijd van je cadeau.
Cadeau ontvangen
Wat als het cadeau toch niet helemaal naar mijn zin is?We vinden het erg vervelend als je cadeau niet naar wens is geleverd. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag bij het vinden van een passende oplossing.
Wordt de factuur met de bestelling meegestuurd?
Er wordt geen factuur meegestuurd bij je bestelling. Je ontvangt deze bij de bevestiging van de verzending en je kunt deze ook altijd terugvinden in jouw MySurprise. Je kunt dus gerust het cadeau gelijk bij de ontvanger laten afleveren, zo is het echt een verrassing!
Reviews
1,063 beoordelingen (8 reacties)
Marly • 18-09-2024
Het is een heel mooi en persoonlijk kado. Het werd ook snel geleverd. De prijs vond ik aan de hoge kant.
Maria • 18-08-2024
Zij was zeer blij!
Marianne • 30-07-2024
heel erg tevreden zo tevreden dat ik ze zelf heb gehouden in plaats van cadeau te geven
Inge • 20-07-2024
Ik heb het nog niet gegeven. Het is een cadeau. Maar zag er mooi uit. Ik heb even gekeken.
Zakelijk cadeau?
Interesse in het bestellen van grotere aantallen, meer dan 10 stuks, van dit cadeau? Vul dan het formulier aan de rechterkant in en ontvang binnen uiterlijk 24 uur een offerte. We zijn direct bereikbaar via b2b@yoursurprise.nl en op werkdagen telefonisch van 08.30 - 17.00 uur.