Gepersonaliseerde wijndoos
Wijnkist met gegraveerde wijnglazen
- Inclusief 2 prachtige Royal Leerdam wijnglazen
- Jouw tekst onuitwisbaar in het glas gelaserd
- In een luxe houten kist met schuifdeksel en inlay
- Bewaar jouw mooiste wijn in de kist!
Cadeauspecificaties
Aantal: 2 stuks
Merk: Royal Leerdam
Afmetingen: 20,5 x 8,5 x 8,5 cm
Hoogte: 20,5 cm
Inhoud: 37 cl (wittewijnglazen)
Personalisatie: met naam of tekst
Plaats personalisatie: enkelzijdig op beide glazen
Afwerking: hoogwaardige lasergravure
Meer informatie over de luxe wijnkist:
Afmetingen van de kist: 36,5 x 30,6 x 11 cm
Afmetingen van de deksel: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Het hout van de kist heeft het duurzame FSC keurmerk
Let op: exclusief fles wijn.
De wijnkist is niet gegraveerd.
Drink wijn in stijl met deze prachtige luxe wijnkist inclusief 2 gegraveerde glazen
De luxe wijnkist is gemaakt van duurzaam hout met het FSC keurmerk. Daarmee draag jij bij aan een duurzaam en verantwoord beheer van de bossen. In de doos zitten twee prachtige Royal Leerdam wijnglazen. Zelf gegraveerde glazen ontwerpen is echt heel makkelijk. Je voegt alleen een naam of tekst toe in de editor. Wij graveren jouw creatie vervolgens met liefde en precisie in beide glazen. Maak nu jouw persoonlijke houten kist!
Wijnglazen met logo graveren? Neem voor grotere aantallen contact op met onze zakelijke afdeling.
Info voor je bestelt
Personaliseren & bestellen
Wat is personaliseren en hoe werkt dit op de website?Door bij een cadeau op de ‘Personaliseer jouw cadeau’ knop te drukken start je met het maken van je cadeau. In onze cadeau editor kun je het cadeau helemaal naar wens personaliseren met jouw eigen foto en/of tekst. Als je wilt kun je ook nog kiezen voor een tof design om je unieke cadeau helemaal af te maken.
Is personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw cadeau. Wel zo duidelijk!
Hoe weet ik of mijn foto van de juiste kwaliteit is?
We willen er zeker van zijn dat je helemaal blij bent met je cadeau. Daarom is het belangrijk om foto's van hoge kwaliteit te gebruiken. Als je niet zeker bent over de kwaliteit van je foto, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur je foto mee met het cadeau dat je wilt bestellen. Zij kunnen de kwaliteit dan voor je controleren!
Welke formaten kan ik uploaden?
Je kan gebruik maken van JPG en PNG bestanden om te uploaden in onze editor. Is dit te technisch of heb je een afbeelding van een ander bestandstype die je graag zou willen gebruiken? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag zodat je alsnog jouw cadeau kunt maken!
Wat als de kleur of optie die ik wil niet beschikbaar is?
Ben je op zoek naar een specifiek cadeau of een cadeau in een bepaalde kleur, maar je ziet die niet op de website staan? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag!
Hoe voeg ik een cadeaukaartje toe? / Wat houdt het cadeaukaartje in?
Door in onze winkelmand op ‘Gratis cadeaukaartje’ te klikken kun je een leuk kaartje toevoegen bij je cadeau. Op dit kaartje kun je een persoonlijke boodschap plaatsen, zodat de ontvanger precies weet van wie de verrassing afkomstig is.
Wordt mijn cadeau ingepakt geleverd?
Momenteel hebben we (nog) geen inpakservice om jouw cadeau mooi in te pakken. Wel versturen we onze cadeaus in een feestelijke verzendverpakking. Zo is jouw cadeau klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.
Levertijd, bezorgopties en verzendkosten
Kan ik een afleverdatum kiezen?Ja, dat kan! In onze winkelmand kun je bij de meeste cadeaus precies aangeven wanneer jouw cadeau bezorgd moet worden.
Wat is de levertijd en wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
De levertijd is terug te vinden op de productpagina van het cadeau. Je kunt erop vertrouwen dat het cadeau netjes op deze dag wordt geleverd door onze vervoerder.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit een normale snelle levering, of een express levering. Per cadeau worden de mogelijke leveropties weergegeven op de artikelpagina. Het cadeau dat je wilt bestellen wordt verstuurd als pakketpost of als brievenbuspakje. Wil je weten of je een pakketje of brievenbus stuk mag verwachten, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?Wij bieden de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Paypal, creditcard, op factuur via Klarna en Afterpay of handmatige overboeking. Houd bij handmatige overboeking wel rekening met 3 dagen extra levertijd van je cadeau.
Cadeau ontvangen
Wat als het cadeau toch niet helemaal naar mijn zin is?We vinden het erg vervelend als je cadeau niet naar wens is geleverd. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag bij het vinden van een passende oplossing.
Wordt de factuur met de bestelling meegestuurd?
Er wordt geen factuur meegestuurd bij je bestelling. Je ontvangt deze bij de bevestiging van de verzending en je kunt deze ook altijd terugvinden in jouw MySurprise. Je kunt dus gerust het cadeau gelijk bij de ontvanger laten afleveren, zo is het echt een verrassing!
Reviews
1,366 beoordelingen (51 reacties)
Willemien • 25-11-2024
Prachtig gegraveerd.
Agnes • 18-11-2024
Het resultaat was erg mooi
Piet • 10-11-2024
Mooi gedaan. Blijft toch heel persoonlijk
Miriam • 24-09-2024
Nog geven zaterdag
- ...
Zakelijk cadeau?
Interesse in het bestellen van grotere aantallen, meer dan 10 stuks, van dit cadeau? Vul dan het formulier aan de rechterkant in en ontvang binnen uiterlijk 24 uur een offerte. We zijn direct bereikbaar via b2b@yoursurprise.nl en op werkdagen telefonisch van 08.30 - 17.00 uur.