Cava Palau Gazo Brut
Cava in bedrukte kist - Palau Gazo (750ml)
- De lekkerste bubbels voor jou geselecteerd
- Haarscherpe print in de mooiste kleuren
- In luxe houten kist met FSC-keurmerk
- Ook zeer geschikt voor collages of logo's
Cadeauspecificaties
Personalisatie: met foto, naam, logo of collage
Plaats personalisatie: op de deksel van de houten kist
Bedrukking: haarscherpe print in de mooiste kleuren
Afmetingen van de kist: 36,5 x 12 x 11 cm
Afmetingen van de deksel: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Het hout van de kist heeft het duurzame FSC keurmerk
Let op: de kleur van de folie om de hals van de fles kan verschillen van de kleur in de voorbeeldfoto's en preview
Meer informatie over de mousserende wijn:
Naam: Palau Gazo
Wijnsoort: cava
Inhoud: 750 ml
Land van herkomst: Spanje
Druivensoort: Parellada, Macabeo en Xarel-Lo
Karakter: Fijne belletjes, fruitig met vooral aroma's van groene appel. Een zachte, ronde afdronk. Ideaal voor recepties en feesten.
Wie verras jij met een fles Palau Gazo cava in een luxe bedrukte kist?
De luxe wijnkist is gemaakt van duurzaam hout met het FSC keurmerk. Daarmee draag jij bij aan een duurzaam en verantwoord beheer van de bossen. Ook is hij gevuld met een heerlijke fles mousserende wijn. Zelf een bedrukte cadeaukist ontwerpen is heel makkelijk. Voeg je favoriete foto, een naam of tekst toe in de editor. Teveel mooie foto's om te kiezen? Ga dan voor een collage. Wij drukken je creatie haarscherp en full colour op de deksel. Maak nu jouw drankcadeau!
Wil je grotere aantallen bestellen? Neem dan even contact op met onze zakelijke afdeling.
Info voor je bestelt
Personaliseren & bestellen
Wat is personaliseren en hoe werkt dit op de website?Door bij een cadeau op de ‘Personaliseer jouw cadeau’ knop te drukken start je met het maken van je cadeau. In onze cadeau editor kun je het cadeau helemaal naar wens personaliseren met jouw eigen foto en/of tekst. Als je wilt kun je ook nog kiezen voor een tof design om je unieke cadeau helemaal af te maken.
Is personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw cadeau. Wel zo duidelijk!
Hoe weet ik of mijn foto van de juiste kwaliteit is?
We willen er zeker van zijn dat je helemaal blij bent met je cadeau. Daarom is het belangrijk om foto's van hoge kwaliteit te gebruiken. Als je niet zeker bent over de kwaliteit van je foto, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur je foto mee met het cadeau dat je wilt bestellen. Zij kunnen de kwaliteit dan voor je controleren!
Welke formaten kan ik uploaden?
Je kan gebruik maken van JPG en PNG bestanden om te uploaden in onze editor. Is dit te technisch of heb je een afbeelding van een ander bestandstype die je graag zou willen gebruiken? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag zodat je alsnog jouw cadeau kunt maken!
Wat als de kleur of optie die ik wil niet beschikbaar is?
Ben je op zoek naar een specifiek cadeau of een cadeau in een bepaalde kleur, maar je ziet die niet op de website staan? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag!
Hoe voeg ik een cadeaukaartje toe? / Wat houdt het cadeaukaartje in?
Door in onze winkelmand op ‘Gratis cadeaukaartje’ te klikken kun je een leuk kaartje toevoegen bij je cadeau. Op dit kaartje kun je een persoonlijke boodschap plaatsen, zodat de ontvanger precies weet van wie de verrassing afkomstig is.
Wordt mijn cadeau ingepakt geleverd?
Momenteel hebben we (nog) geen inpakservice om jouw cadeau mooi in te pakken. Wel versturen we onze cadeaus in een feestelijke verzendverpakking. Zo is jouw cadeau klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.
Levertijd, bezorgopties en verzendkosten
Kan ik een afleverdatum kiezen?Ja, dat kan! In onze winkelmand kun je bij de meeste cadeaus precies aangeven wanneer jouw cadeau bezorgd moet worden.
Wat is de levertijd en wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
De levertijd is terug te vinden op de productpagina van het cadeau. Je kunt erop vertrouwen dat het cadeau netjes op deze dag wordt geleverd door onze vervoerder.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit een normale snelle levering, of een express levering. Per cadeau worden de mogelijke leveropties weergegeven op de artikelpagina. Het cadeau dat je wilt bestellen wordt verstuurd als pakketpost of als brievenbuspakje. Wil je weten of je een pakketje of brievenbus stuk mag verwachten, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?Wij bieden de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Paypal, creditcard, op factuur via Klarna en Afterpay of handmatige overboeking. Houd bij handmatige overboeking wel rekening met 3 dagen extra levertijd van je cadeau.
Cadeau ontvangen
Wat als het cadeau toch niet helemaal naar mijn zin is?We vinden het erg vervelend als je cadeau niet naar wens is geleverd. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag bij het vinden van een passende oplossing.
Wordt de factuur met de bestelling meegestuurd?
Er wordt geen factuur meegestuurd bij je bestelling. Je ontvangt deze bij de bevestiging van de verzending en je kunt deze ook altijd terugvinden in jouw MySurprise. Je kunt dus gerust het cadeau gelijk bij de ontvanger laten afleveren, zo is het echt een verrassing!
Reviews
1,483 beoordelingen (113 reacties)
Ilse • 21-07-2024
Ontvanger was in de wolken met het cadeau
Anja • 08-05-2024
Foto op etiket heeft al mijn verwachtingen overtroffen.
Ton • 30-04-2024
Ziet er goed uit, precies zoals ik het had bedoeld.
Cor • 30-03-2024
heel tevreden
- ...
Zakelijk cadeau?
Interesse in het bestellen van grotere aantallen, meer dan 10 stuks, van dit cadeau? Vul dan het formulier aan de rechterkant in en ontvang binnen uiterlijk 24 uur een offerte. We zijn direct bereikbaar via b2b@yoursurprise.nl en op werkdagen telefonisch van 08.30 - 17.00 uur.